carlasonder.reismee.nl

Dit doe ik.

Het is Januari 2017 als ik in de Libelle een oproep zie staan omtrent de introductie van een nieuw te ontwikkelen column.

Ik stuur mijn verhaal in en vergeet het weer.

Begin September ontvang ik een berichtje dat mijn verhaal geplaatst wordt, ik was het allang weer vergeten, maar ben wel blij met de belangstelling voor het Kenia project en best een beetje trots.

Het schiet op, nog 1 week te gaan voor het vertrek.

Afgelopen week heb ik voor een vermogen aan zonnebrandcrème opgehaald uit het magazijn van de Stichting Afrikaanse Albino's in Utrecht.

Maar liefst 1.000 tubes zonnebrandcrème, wat kinder zonnebrillen en heel veel lippencremes.

De laatste voorbereidingen zoals visum aanvraag zijn de deur uit en het proefpakken kan beginnen.

De woonkamer ziet eruit alsof er een bom is ontploft.

Zakken vol met de prachtigste kinder kleertjes heb ik doorgespit en mooie stapeltjes gemaakt voor onze kinderen.

Dozen opgestapelt met de zonnebrandcrème, het kriebelt, ik wil weg!

We gaan weer zoveel mensen blij maken door de gulle gaven van een ieder.

Het slum schooltje dat vorig jaar zo blij werd verrast met duurzame voetballen en springtouwen gaat nu helemaal verrast worden.

Door een mooie sponsoring kan het dak van het schooltje gerepareerd worden, nu lekt het enorm tijdens regenval en dat geeft niet fijn les!

De computerklas van de blinden/slechtzienden school waar de albino kinderen verblijven wordt verblijdt met aanvullende materialen.

Mochten jullie mee willen doen... het kan nog steeds.

Bij terugkomst ga ik een inventarisatie maken voor houten kerstbomen, HET succes van afgelopen najaar waar Anton de man van Hermien zo druk mee is geweest en waarmee de 4 albino kinderen op school konden worden geholpen waar ze het enorm naar de zin hebben.

Graag willen we hen ook op school houden.


Ik noem nog 1x het rekening nummer voor wie mee wil doen.

NL51RABO0337653712 t.n.v. C.Sonder o.v.v. Mombasa 2017.

Ik kijk uit naar een mooi en succesvol verblijf.

Nog 1 week te gaan, ik tel al af....


Carla.







Reacties

Reacties

Carry

Zet 'm op weer !! Veel succes !!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!