carlasonder.reismee.nl

If you have the power......

If you have the power to make some one happy, do it.

The world needs more of that.

Dit is de quote die mijn sportschool Health City Badhoevedorp afgelopen week op hun Facebook pagina zette.

Aandacht vragen voor mijn mooie en geliefde project in Mombasa, Kenia.

Een geldbusje op de balie en de opbrengst van de fruit verkoop worden een bijdrage voor het groentetuin project bij de revalidatie van de APDK Mombasa.

Het plukken van fruit en maken van jam evenals de vele houten kerstbomen was een start voor ons sponsor potje.

Voor de mensen onder ons die mij al meerdere jaren volgen, misschien weten jullie het nog.

Het grote water tekort bij de revalidatie van de APDK.

Dit probleem is 3 maanden geleden opgelost.

De revalidatie kliniek is nu aangesloten op het water net.

Geen gesleep meer met tonnen water, lege water putten, ziektes die op de loer liggen.

We zijn hier enorm blij mee en de groentetuin zal hiervan mee profiteren.

17 Februari gaan Hermien en ik weer naar Mombasa.

De zon, warmte en de albino/revalidatie kinderen en het witte zandstrand wachten al op ons.

Ja, relaxen gaan we zeker ook doen.

De Mobile Clinic, dealbino kinderen, het oog kamp hoog in de bergen waar we mensen met cataract vinden die gratis geopereerd worden, we gaan het weer mee maken.

Wil je niet ons maar de kinderen steunen met gratis hulp?

Alle donaties, hoe klein ook zijn zo welkom.

Een eventuele bijdrage kan gestort worden op:

NL51RABO0337653712 t.n.v. C. Sonder o.v.v. Mombasa 2016

En weet… alle geld beheren we zelf, geen euro blijft er aan die altijd negatieve strijkstok hangen.

Mochten er mensen zijn die liever materialen mee geven?

Kleurpotloden, kleurboekjes, klei, krijtjes ,kralen setjes voor de meisjes, kinder tandenborstels, etc. etc., het is zo welkom!

Tijdens mijn verblijf zal ik jullie mee laten reizen middels de weblogs die ik zal schrijven.

Assante Sana namens de kinderen.

Carla.

Reacties

Reacties

Carry

Mooi startsein Carla ! Dat er maar veel mag komen ! Lieve groet

Annemieke

Wat een prachtige foto's en interessante verhalen Carla!
Jullie hebben volgens mij weer een fantastische reis gehad. Hou dat Afrika gevoel vast.
xxAnnemieke

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!