carlasonder.reismee.nl

Gratitude🙏🏻

Lieve sponsoren,

We wish to expres our gratitude and really appreciate your support.

Mooie dank woorden voor allen die hebben meegedaan om de Kerst Voedselpakketten Actie tot een succes te maken.

Maar liefst 82 gezinnen hebben we kunnen ondersteunen, met recht een steuntje in de rug kunnen geven, en het gevoel dat er aan hen werd gedacht.

Rijst, meel, limonades, groenten, fruit, olie, wasmiddel, zeep, veel ingrediënten om de hele familie van mee te laten genieten.

Zoveel bedankjes kreeg ik via het team: Almasi Mohamed, Morris Mjape en Hamisi Mwero, die het ter plekke mogelijk maakten om de gezinnen nog op tijd voor de kerst te kunnen voorzien van de voedsel pakketten.

De scholen zijn gelukkig weer open per 4 januari, na 9 maanden dicht te zijn geweest.

Ook is de grote zending zonnebrandcrème aangekomen vanuit Nederland, dit is via Tanzania verscheept, waarna het per locale bus de projecten heeft bereikt, best een spannende actie met de hoop dat er geen gedoe van zou komen.

Hier zijn we de Stichting Afrikaanse Albino's enorm dankbaar voor.

Ook kreeg ik vragen van mede lezers om te kunnen ondersteunen in schoolgeld voor de Albino kinderen, sommigen gaan naar kostschool, sommigen naar een dorpsschool.

Hulp in de bijdrage voor schoolgeld kan indien gewenst worden overgemaakt naar:

NL51RABO0337653712

t.n.v C.Sonder

o.v.v schoolgeld 2021

Ik heb een selectie van de vele foto's op de foto pagina geplaatst, het bekijken waard??.

Nogmaals dank!

Carla.

Cornelia

Onderwijs is de sleutel tot een betere wereld, heb daarom graag iets gestort.

Carry

Wat een prachtige foto's weer. En wat fijn dat de mensen weer zo geholpen zijn !! groetjes, Carry

Gonny Huissoon

Hartelijk dank voor het werk dat je samen met je vriendin verzet, Carla. Hartelijke groet, Gonny

Arlet C. Splint-Keilman

Als secretaris van de MSG voor het ziekenhuis in Katete waar Wieke en haar man lang woonden zou ik graag horen hoe jij zoveel goederen mee kan nemen. Bestaat de service van de KLM nog?
Graag een reactie via pasplint@hetnet.nl