carlasonder.reismee.nl

A Busy Year.

You are to busy!

Hamisi, de voorzitter van de albino Kwale groep stuurt me een whatsapp bericht, nog opgewonden is hij na ons laatste bezoek in Oktober dat heel succesvol is verlopen, veel nattigheid en glibber partijen maar o zo mooi om te beleven.

Een druk jaar was het zeker, 2 bezoeken aan Kenia, fieldtrips naar afgelegen gebieden om zoveel mogelijk kinderen met Albinisme te bezoeken en te voorzien van alle middelen die we hebben, een dermatoloog mee om de kinderhuid ter plekke te behandelen zodat er geen tripjes naar het ziekenhuis hoeven te worden gemaakt, dat geld wordt besteed om te investeren aan het landje, de tuin of de benodigde basale levensbehoefte, uitgebreide eye checkups in Kwale Eye Centre waar menig albino kind een nieuwe bril kreeg aangemeten, hun zicht is heel slecht.

Er is veel werk verzet en we zien een duidelijke verbetering, vooral de Kwale groep bruist van enthousiasme en ideeën waardoor bij Hermien en mij het vlammetje ook blijft branden.

Alleen kun je dit niet doen.

Het spaarpotje is mooi gevuld, ontelbare potjes jam zijn er verkocht, veel werk om te plukken en te maken maar o zo dankbaar en super lekker, de gehaakte engeltjes die Dinie en Anneke voor ons hebben gemaakt zijn een schot in de roos en zijn dan ook zo uitverkocht, vele donaties die ik mocht ontvangen van soms onbekende maar meelevende collega's, dat geeft me een warm gevoel, ook verkopen de houten kerstbomen die Anton maakte weer goed en vinden een plek op de kinderkamer en de huiskamer, een vriendin verstuurd dit jaar geen kerstkaarten maar besteed dit geld aan ons goede doel .

En netwerken helpt echt, hierdoor heb ik alweer 300 tubes zonnebrandcrème staan om de komende keren mee te nemen, met dank aan L'Oreal/Vichy.

Dit maakt het dat ik komende week 1500 euro over kan maken naar de rekening van de Likoni School For The Blinds, schoolgeld om het komende jaar de Lewa kids weer naar school te laten gaan, kostschool, onderwijs is de toekomst.

En dan hang ik met het project bij de lege flessen automaat bij de AH in Badhoevedorp en mag ik in Januari hopelijk een leuk bedrag op komen halen, een mooi begin voor het project in 2020.

Ik wil iedereen bedanken voor de hulp in welke vorm dan ook en fijne feestdagen toewensen laten we er een spetterend 2020 van maken!

Dank!

Carla.

Reacties

Reacties

Lout

Mooi werk Carla! Fijne feestdagen dik verdiend?

Kees

Goed bezig Carla, je bent zelf een engel!

Moniek

Wat een goede berichten!
Jullie ook hele fijne dagen en voor 2020 alle goeds!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!