carlasonder.reismee.nl

Make it a September to remember.

Plukken, ontpitten en koken.

Wat een werk hebben we, Anton, Hermien en Ik, gehad om weer voor de heerlijke en zo gewilde potten jam te zorgen.

Op het werk, bij de slager, op de sportschool en diverse plekken in Lelystad gingen ze grif van de hand.

Als we terug zijn komt de pruimenjam eraan, heerlijk bij het stoofvlees in het najaar

De opbrengst is voor het zo gewenste schoolgeld zodat de Albino kids komende Januari weer veilig naar school kunnen, op kostschool bij de Salvation Army Likoni School for the Blinds in Mombasa.

Een veilige school waar de kinderen worden bedolven met liefde en kennis overdracht.

De school heeft plek voor ca 200 kinderen waarvan zo'n 70 Albino kinderen.

Het was druk de afgelopen weken, veel aanbod van mooie materialen om mee te kunnen nemen.

Vele collega's die meedachten en op weer nieuwe ideeën kwamen, het geeft een positieve boost aan het project.

Donaties van soms totaal onbekende collega's, wat een warm gevoel geeft mij dit en fijn dat velen iets over hebben voor een ander in nood.

De geweldige doeken bestelling, al 50 stuks.

Een Sint/ kerst cadeautje voor een leuke prijs, bestellen kan nog, mail me dan of doe dit als reactie op dit weblog.

(carlasonder@ gmail.com)

10 euro voor een enkele en 17,50 voor een dubbele UNIEKE Keniaanse doek.

Een klein stukje winst gaat bij het schoolgeld.

Afgelopen vrijdag had ik een interview met RTV Noord Holland, terug te zien op internet, doen!!

(20 September 18.38 uur)

Nog 2 drukke dagen voor de boeg en dan lonkt Kenia.

Skin Cancer screening bij Albino kinderen, oog clinics in the middel of de bush.

We raken bijna de Tanzaniaanse grens en dompelen ons onder in de warme ruige stoffige dorpjes.

Er wordt op ons gewacht!

Wie onverhoopt nog mee wil doen...

Doneren kan, niets moet .

NL51RABO0337653712

T.n.v. C.Sonder

o.v.v Schoolgeld Albino kids.

HAKUNA MATATA, = GEEN ZORGEN

Dat wensen wij onze kids toe!

XX Carla.

Carry

Heeel mooi weer Carla, zoveel ondersteuning voor jullie project. Heeel veel goede zaken daar, plezier met het schenken en ook een beetje relaxen hoop ik. lieve groet, Carry