carlasonder.reismee.nl

Mombasa 2019.

Lieve Familie, vrienden en collega's,


Op 26 Februari vertrek ik weer voor 15 dagen naar mijn zo geliefde project in Mombasa, Kenia.


De revalidatie kinderen bij de APDK die we uit de bush halen met enorme klompvoetjes en dan laten opereren in Mombasa, de albino kindjes op de blindenschool heb ik in mijn hart gesloten, het oogheelkunde project en het schooltje in de sloppenwijk waar nu maar liefst rond de 100 kinderen mogen leren en daardoor niet hoeven rond te scharrelen in de drek en modder.


Mijn vraag aan jullie is om me mee te helpen voor hen wat spullen mee te kunnen nemen.

Dan denk ik aan o.a balonnen, kleurpotloden, kleurboekjes, school spulletjes, zonnebrillen voor de albino kinderen, speel attributen zoals springtouwen, voetbal of knutsel spulletjes, tandenborstels etc etc.

De kinderen op de Likoni school for the blinds verblijven er ook in het weekend.

Hoe mooi zou het toch zijn om hen wat tijdverdrijf te bezorgen in de vorm van bovenstaande, of naar eigen intepretatie in te vullen.

Ook kunnen we kinder schoentjes/ sandaaltjes en petjes voor de albino kinderen enorm goed gebruiken.


Zonnebrandcrème voor de albino kinderen krijg ik via de Stichting Afrikaanse Albino's.


Op de afdeling zet ik een doos neer om evt. spullen in achter te laten.


En....tevens kunnen er weer Keniaanse doeken worden besteld.

10 euro voor een enkele en 17,50 euro voor een dubbele.

Opbrengst voor het project.

Mijn dank is groot!


Carla.



Reacties

Reacties

Jenny Utama

Ok, 2x dubbele doek in frisse felle kleuren ?

Alice van Maanen

Graag een dubbele doek in de volgende kleuren: turquoise, blauw en groen of iets met lila paars mag ook. En als het kan een schaal van een kalebas. (Heb ik een poos geleden aan Hermien gevraagd: ik hoef er maar 1!) Doorsnee ca.25 cm.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!